• (iOS) Towerlands - tower defense koder glitch krystaller

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Towerlands - tower defense ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Towerlands - tower defense IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder glitch krystaller ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Towerlands - tower defense 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Månedlig sub for at få ubegrænset autoplays, ellers er 3 autoplays med 1x hastighed 1 annoncer. For 1,5x og 2x hastigheder skal du bruge PRO-abonnementet. Jeg vil ikke engang tale om annoncer. Annoncer for dette og annoncer for det. De sælger endda karakterer, som du ikke kan få i spillet, men kun med rigtige penge. Når jeg ser noget, som jeg ikke kan få i et FTP-spil med en faktisk ægte valuta, hvilket er min forbandede TID, føles spillet tomt, uopnåeligt og ufuldstændigt. Hold dig væk fra dette spil, medmindre du har penge.

    Spillet har potentiale, men du skal IKKE spille dette, hvis du ikke vil bruge penge, du kommer ingen steder... Der er ingen ende på niveauer, det vil komme over niveau 2000. på det tidspunkt kværner du bare efter gear. At se annoncer kan ikke gøre noget ... de første 100 niveauer er gamle, fordi tingene ændrer sig, men efter det MEGET gentagne. Ingen måde at male penge på, bortset fra at vente på skattekister. Udviklere skal finde på en måde at male penge på. Hvis du begynder at svigte bølgerne, vil du svigte skattekisterne.

    Værste annoncer nogensinde. Beder konstant brugeren om at abonnere. Og ikke en 1 gangs betaling. Dets månedlige gebyr. Vi forstår, at du gerne vil have betalt, men dukker hele tiden op og får bare folk til at afinstallere dit spil. I stedet for at folk har en chance for at købe i spil genstande. De afinstallerer det bare. Buh farvel

    Ok seriøst, jeg har lige fundet en ny fejl i dette spil, når du træner enheder eller udvinder guld, fortsætter den ikke, når du slukker din telefon. Af en eller anden grund, når jeg træner mine enheder eller venter på guldminen, og så slukkede jeg min telefon, for at sove, så i morgen kan jeg se, at alt er færdigt. I stedet for at jeg stadig skal vente 3 timer mere, og guldminen stopper bare ved 31.8k, det er så frustrerende.

    Tic Tac Toe záře Jednoduché hry rgnw

    Fantastisk spil, men siden den nyeste Android-opdatering går det ned før hovedskærmen. Prøvede at installere det igen, lavede en masse plads på min telefon og genstartede det, og intet har gjort en forskel. Slettede spillet, men ville downloade igen, hvis de fiksede dette.

    Det er en fantastisk Grow Castle-erstatning for mig seriøst på grund af den samme mekanik, men på en noget realistisk måde. Det, jeg bare ikke kunne lide, er bueskyttens prioritetszone, fordi når jeg sigter bueskytterne efter harpierne, ændrer de sig straks efter et skud, hvilket suger! Ret det venligst, for jeg taber altid, når mine enheder prioriterer jorden, mens luftfjenderne udsletter mit tårn! De andre dele af dette spil er dog gode.

    Spillet er nemt at lære og spille. Intet for kompliceret og har et standard niveau op system. Meget underholdende spil, der er fantastisk til at fordrive tiden.

    Den er god til tidligere tiders spil ☺️☺️☺️

    Anstændig

    Det er et sjovt spil, indtil du indser, at det ikke nytter noget at komme videre gennem kampagnen. Sværhedsgraden af klanudfordringer er baseret på dit kampagneniveau. At holde dit kampagneniveau lavt gør klanudfordringer nemme. Vejen til belønning er minimalt incitament. Belønningerne er ikke store. Noget nyt indhold er nødvendigt for at give dig incitament til fremskridt. Det er også det værste at bytte opgraderingsknappen til ædelsten/guldtårnet med nogle få opgraderinger. Det er enten dumt eller lusket. Det er ikke godt at give os 2 sekunder til at annullere

    Fantastisk spil, levende farveskema, men får 1 start, bare fordi det tvinger dig til at se en video efter hver kamp. Du sætter "fortsæt"-knappen bekvemt i midten, men springet tilføjer en til det yderste øverste venstre hjørne. Thug move

    Meget stærkt kopieret fra et gammelt Flash-spil med ny maling. Sjov måde at spise lidt tid på, men brug ikke penge for dette, undskyld dev.

    Towerlands - tower defense Strategické nhr

    Uanset årsagen. Mit spil sidder fast ved bølge 60. Det fryser midt i kampen, og hvis jeg lukker og åbner appen, tror spillet på en eller anden måde, at jeg hoppede 200 bølger. Jeg er nødt til at afinstallere og geninstallere for at reparere, og det gjorde det igen. Ret venligst dette

    Towerlands - tower defense Strategické nhr

    Jeg kan godt lide det. Det er en ny oplevelse af TD. God grafik og detaljer. interessante muligheder i det. Nogle forslag til dig: * Tilføj en eller to mere spilmusik. * Giv spillerne mulighed for at vælge skydeprioritet for fjender. Algoritmen er ikke særlig god. Den vælger ofte jordfjender, når jeg først vil dræbe drager og andre flyvende fjender. * Arbejd på Auto-play-algoritmen, det kan være meget bedre. * Giv 3 gratis (ingen annonce) automatiske afspilninger om dagen. Negative point: - Tvunget til at spille med 1x hastighed. Etc.

    Elsker spillet, den sværeste del for 100 procent gratis spillere skal være den konstante grind med at spille kampagneniveauer til ren gentagelse. Generelt godt spil, der er sjovt at spille konkurrencedygtigt eller at spille mere afslappet

    Dette spil er fantastisk, men ædelstensopgraderingerne er dårligt placeret, jeg har lige mistet 47 ædelstene, fordi knapstedet blev ændret til et plus 5-niveau op for tårnet, hvilket virkelig stinker. Opdatering: Du svarede på min anmeldelse, men ikke på e-mail, I gav mig ikke mine perler tilbage, og det viser mig bare, at I virkelig er ligeglade med brugeroplevelsen! Håber du får noget for pengene fra alle de annoncer, du har pumpet ind på platformen, og de marketingoplysninger, som I kommer til at sælge. Varme hilsner.

    Elsker oplevelsen med spillet indtil videre, ignorerede premium-karaktererne, da de koster lidt for mange rigtige penge. Mens spillet kan spilles offline, hvilket er fantastisk, har brugergrænsefladen absolut brug for mere forbedring, da det er ekstremt laggy gennem hver interaktion. En fejl er, at bueskyttermodulet konstant skal guides, hvor det skal skydes, og det er besværligt at spille, hvis det ikke kan låses fast. Godt arbejde generelt.

    De svarer, at opdateringen har løst problemerne med krystalknappen, dette er løgn. Det faktum, at de har tilføjet en måde at annullere, er sandt, men den er så lille knappen og forsvinder på et sekund, at du højst sandsynligt vil savne at trykke på den.

    Kan ikke spille denne bare konstante indlæsningsskærm

    Spillet er et væld af sjov, men de gør det, så du spilder halvdelen af din tid på annoncer eller forbrug, et pengeskab for sjov, men samlet set ikke dårligt, men 9,99-medlemskabet ser ud til at være langt for stejlt for et enkelt spil som dette, id sige betal én gang og skynder sig som en sindssyg, så gider det ikke.

    Dette spil startede ganske godt og var interessant, men for at maksimere dine fremskridt skal du se videoer, som jeg fandt ok til at starte med. Det bliver så hurtigt trættende og gentagne, især når du har maxet størrelsen af dit tårn ud. Så generelt er det et godt spil, der er forkælet af for mange tilføjelser og mangler dybde til at holde dig interesseret.

    Efter ny opdatering, nogle gange mens du ser annoncen, genstarter spillet sig selv, og på grund af det mistede jeg så meget campingvognsguld...

     

    Selvom der dukker mange annoncemuligheder op, er belønningerne ret tilfredsstillende. Det ser ud til, at jeg kan spille dette spil i et stykke tid.

    Har ikke spillet til slutningen endnu, så jeg er ikke sikker på, om dette kan gennemføres uden betaling. Indtil videre er dette et sjovt gratis spil for travle mennesker, der arbejder eller gør rent halvdelen af tiden. Den kunne bruge flere valgfrie sideopgaver som campingvogne, mens den venter på, at dit guld bliver genopfyldt, ellers ville det være 5-stjernet. Ikke helt planter vs zombier kvalitet, men det er godt.

    Virkelig fedt spil. Ved bare ikke hvorfor mine enheder mister helbred lige ud af tårnet. Det gør fjenden ikke. stof til eftertanke...

    Har virkelig nydt spillet indtil videre! Jeg elsker, at annoncer ikke bliver skubbet i dit ansigt som alle andre spil, jeg ser annoncer for.

    Det er et godt spil, men efter min mening bliver det lidt gentagne og ensformigt, de burde tilføje en funktion, der giver dig mulighed for at dræbe fjenderne hurtigere, dvs. interaktivt, hvor du laver en slags minispil tilfældigt mellem andre minispil eller sådan noget for at tilføje mere engagement

    Det er et fantastisk spil, og jeg har ikke noget imod at bruge lidt penge på spil. Men $10 for en lvl 1 enhed er vanvittigt. Så er jeg nødt til at bruge alle mine mønter bare for at lvl det op, så det kæmper sammen med mine andre enheder. Bortset fra det er det et fantastisk spil. Mistet to stjerner på grund af disse, fordi det er irriterende.

    Sjovt spil, men mangler den grafik, som det skal bruge for at tiltrække folk, hvis spillere ikke kan se detaljerne og karaktererne, hvordan vil de have interesser i dette spil, det tror jeg skal tilføjes

    Det er et anstændigt spil. Annoncer, hvis du vil have bonusser, er der helt sikkert mange købsmuligheder, men ikke 100% nødvendigt.

    Id give dette spil en højere stjerne buuuut du skal betale en månedlig sub for at få noget af det grundlæggende spil med er uheldigt.

    Spillet er sjovt, men bliver gentagne. Den seneste opdatering flytter knapper rundt hurtigt, så du ved et uheld bruger dine dyrebare ædelstene på ting, du ikke vil have. Ret lusket.

    Det er uden tvivl et anstændigt spil, men det bliver gentagne gange i løbet af en periode, hvor man laver den samme rutine igen og igen, og det mangler lidt glans, også er der mangel på enheder og tårnmoduler at tilpasse eller bare en begrænset mængde enheder at vælge, som en spiller, du vil begynde at lægge mærke til disse ting ved bølge 150. Desværre, da det nu er, er det bare et kortvarigt underholdningsspil, der bare venter på at blive glemt eller slettet om to måneder. Som jeg sagde i starten, er det anstændigt, men mangler med hensyn til langsigtet værdi.

    Sjovt spil - det er elementer af løn for at vinde. Jeg gider ikke betale for at springe over. Hvor svært du end ønsker at gøre det, skal alt indhold tilgængeligt til sidst.

    Alt for meget klik. Vi er på vores telefoner dengang..mine hænder gør bare ondt nu. Oven i købet klikker du altid mere for at slippe af med det forbandede køb dette eller køb det pop-up-vindue..

    Jeg har spillet dette spil i en del måneder nu, og gennem hele denne tid har spillet ændret sig markant fra almindelige opdateringer. Dette spil passer langt fra kategorien 'grindy', fordi det er afhængigt af langsigtet og daglig brug for maksimal fremgang. Jeg nyder de vigtigste bølger af fjender, der bekæmpes, efterhånden som jeg bliver stærkere. Dog kæmper spiludviklerne med at balancere spillere, der er sent i spillet, hvilket gør meget af resten af spillet (såsom de nye Clan Wars) meget vanskeligt.

    Spillet er fantastisk, men det, der gjorde det dårligt, var problemet med altid at gå ned. Jeg prøvede alt, men intet virker og kan nu ikke spille spillet.

    Fantastisk spil godt arbejde alle sammen. Jeg er ikke fan af, at annoncer fryser og ikke får den belønning, der ændrer boom 5-stjernet spil tak for dit hårde arbejde.

    elsker kunststilen, og gameplayet har sjov klassemekanik. det eneste, jeg ville ønske var ændret, var, at du skal betale for en masse simple funktioner (x2 hastighed og bonusser), og efter bølgerne har du helt sikkert brug for bonusserne for at komme videre i et anstændigt tempo. Jeg tror også, det ville være bedre at have en engangsbetaling for premium ikke et abonnement.

    Det er en langsom grind på grund af eksponentielt stigende omkostninger og fjendestatistikker. Og når spillet fejler og nægter at lade dig se annoncer for penge, gør det bare oplevelsen endnu værre.

    Fantastisk spil, MEN et månedligt abonnement på 10 dollar er alt for grådigt, da det låser grundlæggende QoL-funktioner som kamphastighed eller automatisk kamp. Ud over at penge er svære at finde for at have råd til alle de nye enheder, de bliver ved med at kaste efter mig, er jeg nødt til at kæmpe manuelt hele tiden, hvilket bare er for tidskrævende.

    Det er bogstaveligt talt en værre kopi af Grow Castle, hvis du ser på dette spil, skal du ikke forstå det, fordi en masse funktioner er låst bag betalingsmure. Grow castle har meget bedre progression og har muligheder for at købe ting, men disse ting kan stadig nemt fås ved blot at spille spillet.

    Sjovt spil at spille nogle med venner! Og ingen grund til at betale for noget! Det tager bare lidt længere tid, men det er det, der gør spillet sjovt. Ingen dumme energiopladningsting. Bare fortsæt med at spille, indtil du rammer en blok, vent på guld og opgrader dine tropper og fortsæt

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :